Tryggheten på jorden

Ligger just nu i en våningssäng, på ett av de ställen som betyder mest för mig. På denna plats har jag spenderat så många timmar, både frivilligt och på jobb. Många av de minnen som jag kommer ha med mig för livet har utspelats sig här. Det är bland annat min första arbetsplats, det är stället som jag känner mig mer hemma på än hemma, här har jag fått så många nya vänner. Stället jag pratar om är självklart Gransnäs Ungdomsgård.

Gransnäs är min trygghet. Här känner jag mig alltid välkommen och hemma. Det är en av världens vackraste platser oavsett väder och årstid. Kan inte ens beskriva hur mycket det betyder för mig att få vara här så ofta och mycket som jag ändå är.

Vem kan inte älska detta lixom?

Puss & kram!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

linneklundd.blogg.se

Kommer skriva om allt mellan himmel och jord. Mycket om mina tankar om människors lika värde. Välkommen att läsa!

RSS 2.0