Dag 8 - favoritplats

Min favoritplats och det tror jag att nästan alla kan lista ut....
 
GRANSNÄS
 
Vem älskar inte Gransnäs lixom? För mig är Gransnäs mitt andra hem och där jag kan vara mig själv fullt ut hela tiden. Det är så lätt att vara på Gransnäs. Allt känns bra där och så många viktiga delar i mitt liv har hänt där.
 
På Gransnäs hade jag mitt första jobb, lärde känna en av mina finaste vänner Fåk där, spenderat många helger på läger med kyrkan och har så många andra fina minnen där ifrån. Har även fått många nya vänner där ifrån.
 
Till Gransnäs får man komma ALLTID. Oavsett vem man är, vad man har gjort eller hur man mår så får man alltid komma dit.
Att sitta uppe i kapellet med kära vänner, tända ljus och sjunga sånger under tiden någon spelar gitarr kan vara det mysigaste och mest avkopplade jag någonsin varit med om.
 
För mig kommer Gransnäs alltid vara hemma och det kommer alltid finnas i mitt hjärta.
 
 
Puss & kram
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

linneklundd.blogg.se

Kommer skriva om allt mellan himmel och jord. Mycket om mina tankar om människors lika värde. Välkommen att läsa!

RSS 2.0