đŸ’ȘđŸ»

Söndag igen........

Idag har jag gjort min premiĂ€r som söndagsskolelĂ€rare, roligt! Jag hade fyra hĂ€rliga tjejer. Vi gjorde en bönebok och pysslade. Bra första gĂ„ng tycker jag!â˜ș 

Lunch Ă„t jag och Niklas ihop med Peter, Mia & Hedda pĂ„ Sunrice i Eksjö. Det Ă€r sjukt hur mycket glĂ€dje de sprider. Blir sĂ„ glad nĂ€r jag Ă€r med dem. NĂ€r vi Ă€tit klart lunchen Ă„kte jag och Niklas till NĂ€ssjö, mötte upp Alexander och körde en runda minigolf. TyvĂ€rr förlorade jag, men enbart för jag vet hur dĂ„liga förlorare de andra tvĂ„ Ă€r!😝 

Har Ă€ven trĂ€ffat LinnĂ©a idag. NĂ€r jag körde hem henne plockade vi upp Emelie och hon & jag Ă„kte till gymmet. Kom nyss hem och ska nu duscha innan jag lĂ€gger mig. Klockan ringer vid 06:00 imorgon, dĂ„ blir det gymmet igen!đŸ’ȘđŸ»đŸ’ȘđŸ»đŸ’ȘđŸ» 
Dagens frukost - smoothie med blĂ„bĂ€r, jordgubbar och spenat!đŸ‘ŒđŸ»đŸ“

IgĂ„r var jag hemma hos farmor och farfar och firade Valborg enligt tradition. En liten eld, tvĂ„ rader pĂ„ sköna maj och vintern rasar x2, korvgrillning & fotboll. Det Ă€r sĂ„ Eklund slĂ€kten har firar Valborg sedan 70-talet och det Ă€r sĂ„Ă„Ă„Ă„ mysigt. 

Nu ska jag duscha innan jag somnar, sjukt trött!đŸ˜ŽđŸ’€đŸ’€đŸ’€ 

Puss & kram ❀
ajlimullersandvik.blogg.se
2016-05-02 @ 07:12:20
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/

Schysst att förlora, för de andras skull ;)




Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

linneklundd.blogg.se

Kommer skriva om allt mellan himmel och jord. Mycket om mina tankar om mÀnniskors lika vÀrde. VÀlkommen att lÀsa!

RSS 2.0