☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️

Min långhelg börjar dra sig till enda och den har varit GRYM! 

Torsdagen spenderades med familjen. Åt lunch hos mormor med mamma och kusiner. Sen kom min mamma och pappa till oss och firade Niklas, han fyllde 24 år då.😏


Mina gosekusiner.

Fredagen spenderades hos några vänner, så himlans mysigt hade vi. Bebismys, såpbubblor & mycket kramar! 

När jag kom hem från dom åkte jag till Lovisa och åt mat, sjukt gott!😍


Igår kom Ranim till Aneby, min fina "syster". Hade en supermysig dag i Aneby, vi var på Gransnäs, hos Ulf och fikade, åt lunch hos mina föräldrar och bara va. Ranim och jag rodde båt på Assjön också, så kul! Var en av de bästa dagarna jag har haft på länge!



My lovely sis ❤️

Idag har jag sjungt i kyrkan, gick bra men hade sååå ont i halsen... Sedan har jag bara haft en lugn dag som nu har avslutats med grillning hos Didrik ihop med Emelie, Albin, Niklas & Ewe.

Imorgon blir det gymmet vid 06:15!💪🏻💪🏻

Puss & kram ❤️



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

linneklundd.blogg.se

Kommer skriva om allt mellan himmel och jord. Mycket om mina tankar om människors lika värde. Välkommen att läsa!

RSS 2.0