Allt blir inte som planerat, vissa saker blir bättre👌🏼

Söndag kväll tänkte jag först skriva när jag kom på mig själv att det faktiskt är måndag idag. Dock känns det som söndag eftersom vi har varit lediga även idag. Denna dagen har varit så fruktansvärt bra. Kommer somna med ett leende på läpparna ikväll! 

Dagen började som vanligt på lediga dagar med frukost med en vän. Idag Albin. Han följde även med mig ner i källaren och tvättade. (frivilligt!?!) vilket jag är tacksam för. Sedan drog han hem och jag till Nässjö med lillasyster och hennes vapendragare 😏
Jag, Wilma, Kajsa (även kusin), Elsa & Alva (min lillasyster som har komplex över sin helt perfekta och felfria näsa.)

Vi handlade på Willy:s & åt lunch på Cactus. Jag gick även in till den arabiska butiken som låg bredvid och köpte te. Det var så gott!😍
En stund efter lite tittande på Gossip Girl gick jag hem till Peter, Mia & Hedda för att lämna en förpackning av det arabiska teet jag köpt tidigare idag. De bjöd på glass & vi testade även det nya teet. Så himla trevligt! Efter massor med prat, glass & skratt ville H. spela tre i rad. Då vann jag båda gångerna vi spelade. Men sedan blev jag utklassad på UNO av hela familjen Johansson/Jönsson, två gånger.😂
Klockan tickade iväg och det var läggdags för H. Jag följde med henne till hennes rum, vi läste lite ihop och sedan fick M. ta över nattningen. Åh vad jag tycker om H mycket! Eller, jag tycker om hela familjen väldigt mycket!❤️ Gick & satte mig i soffan, pratade med P. & åt chipsen som han hade åkt iväg och köpt under tiden jag och H. läste. Klockan tickade på ännu mer och jag insåg att nu är det dags att gå hem, jag jobbar ju imorgon igen! Så nu är det dags att lägga mig. Nyduschad i min nybäddade säng. Ska bli såå skönt. Det ska även bli kul att gå tillbaka till jobbet imorgon. 💗

Puss & kram!❤️




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

linneklundd.blogg.se

Kommer skriva om allt mellan himmel och jord. Mycket om mina tankar om människors lika värde. Välkommen att läsa!

RSS 2.0