Snart helg,..

Torsdag, jag har lunchrast. Sitter på jobbet och tänker på vad jag ska skriva här idag. 
Övar inför alla hjärtans dag konserten då jag och barnen på jobbet ska dansa och sjunga, både på svenska och arabiska. Spännande!!!!👏👏👏 
Idag blir det en tur till Jönköping efter jobbet och sedan hem & kolla på Grey's anatomy med Ewe. Kul!😘

I helgen ska jag fixa mina naglar ihop med Sara, och sedan kommer Fåk ner till Småland och umgås ett tag!👌🏼✌️ längtar så... Men nu måste jag tillbaka till arbete. 👌🏼 
En liten misslyckad snögubbemåling från gårdagen projekt. 


Puss och kram ❤️



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

linneklundd.blogg.se

Kommer skriva om allt mellan himmel och jord. Mycket om mina tankar om människors lika värde. Välkommen att läsa!

RSS 2.0