Bara vara

Måndag igen...

Då var det måndag och en ny vecka. Jag har verkligen världens bästa jobb. Jag är anställ av socialtjänsten som flyktingsassistent & jobbar på ett evakueringsboende just nu. Att få umgås med barn mellan 1 månad och 18 år varje dag är helt underbart. På detta jobbet ger så mycket av mig själv och vill verkligen göra allt för dom. Men, det som jag älskar är att jag får ännu mer tillbaka. Så mycket uppskattning, så mycket glädje och så mycket att minnas. Detta är en del av mitt liv som jag aldrig kommer att glömma. Den har gett mig så mycket och det betyder massor. Skulle kunna vara där varje dag, varje vecka så länge de bor där. 

Just nu ligger jag i soffan hemma hos mig och Niklas och kollar på Modern Family. Sjukt bra serie! 

Puss & kram ❤️ 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

linneklundd.blogg.se

Kommer skriva om allt mellan himmel och jord. Mycket om mina tankar om människors lika värde. Välkommen att läsa!

RSS 2.0