Tacksam

Jag är så tacksam. För allt. 
För mitt liv.
Jag har ett jobb.
Tak över huvudet.
Mat på bordet.
Kläder som håller mig varm.
En familj och sambo som älskar mig.
Vänner som finns där i vått & torrt.
Jag har allt jag kan önska mig. 


Här är ett ihop klipp av en del av alla älskade människor jag har runt omkring mig. Det är släkt, vänner, familj & kollegor. Hade så gärna fått in fler bilder i bilden men då skulle de bli för små.

Jag älskar mina vänner mer än vad jag kan beskriva. Så tacksam för allt de gör för mig. De är guld värda och skulle inte byta ut dom mot något.

Mina familj och släkt. Tack för att just jag fick bli er dotter/syster/flickvän/barnbarn/kusin m.m... 
Tänk att jag hade turen att bli er. Ni är allt man kan önska och lite till. Tack! 
Jag älskar er något enormt. 

Puss & kram ❤️





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

linneklundd.blogg.se

Kommer skriva om allt mellan himmel och jord. Mycket om mina tankar om människors lika värde. Välkommen att läsa!

RSS 2.0