2017

Ja.. nu var 2016 över. 
Årets som har varit både bland det bästa, roligaste och mest givande hittills men även ett år som har varit otroligt jobbigt och kämpigt. Ett år där relationer brutits upp, både i kärlek och med vänner. Det har även återupptagits gamla relationer och skapat nya. Under 2016 har jag börjat att lära känna mig själv och börjat att bli stark i det. Det har varit ett år som jag är tacksam över, trots de jobbiga stunder som har förekommit har de lett till något som jag vet kommer att bli bra i slutändan. Jag är stolt över mig själv för de steg som jag har vågat ta framåt och jag ser verkligen fram emot att se vad 2017 kommer att ge mig. Jag vet vad jag hoppas på och vad jag kommer kämpa för. Vill med detta bara tacka för 2016 och önska er ett gott 2017! 

MASSVIS MED PUSS & KRAM!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

linneklundd.blogg.se

Kommer skriva om allt mellan himmel och jord. Mycket om mina tankar om människors lika värde. Välkommen att läsa!

RSS 2.0