Dag 6 - favoritlåt

Favoritlåt - vilken ska man välja?
 
Just för tillfället är "Allt du gör och att du finns" med Mares min favoritlåt. Jag sjunger med i den direkt och man blir peppad av den. Ganska hemsk text men tycker ändå att den beskriver det jag känner för vissa personer just nu ganska bra. Tror det är därför jag gillar den så mycket för tillfället. Kan ju låta väldigt deppigt och tragiskt att den låten beskriver vad jag känner för andra människor just nu, men det är så för tillfället och verkligen inte mot alla människor. Utan mot vissa som enligt mig förtjänar det. Usch vad jag låter hemsk nu, men har inte ni också känt så mot en annan människa någon gång? Speciellt den människan som du litade mest på i hela världen och som du alltid trodde skulle finnas där? Men sedan en dag händer det något och det är förändrat? Utan någon som helst förvarning eller orsak. Du kommer aldrig få reda på varför denna människa gjorde så eller vad du gjorde som fick den människan att göra så. Sedan försöker du ändå ta upp kontakten igen och försöka få det lite som förut men du får ingen respons? Så känner i alla fall jag.
 
Puss och hej!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

linneklundd.blogg.se

Kommer skriva om allt mellan himmel och jord. Mycket om mina tankar om människors lika värde. Välkommen att läsa!

RSS 2.0