Brunch, vänner & ledig dag.

Helgen börjar dra sig mot sitt slut och om 12 timmar är det dags att åka till jobbet igen. Det gör mig ingenting dock eftersom jag älskar mitt jobb oerhört mycket. Det är ett sådant speciellt jobb jag har. Jag får vara med om så mycket och skaffa mig vänner för livet. Genom mitt jobb har jag lärt känna så mycket olika människor allt från nyfödd till gammal. Med så olika men ändå lika historier om deras liv. De har fått gå igenom ett rent helvete. Finns faktiskt inget annat ord som beskriver det bättre än helvete, för det är precis det de fått gå igenom. För er som inte vet vad jag jobbar med jobbar jag som flyktingsassistent och jobbar just nu på ett evakueringsboende. Det är hemskt att mitt jobb finns, för ingen skulle behöva fly från sitt hem, men nu ser världens ut så och då är jag fruktansvärt tacksam för att jag har fått chansen att jobba med dessa människor. Försöka få de att tänka på annat och få nya härliga minnen. Glada minnen, jag vill ge dem de bästa möjliga och göra så mycket för dom. 💕

Dagen börjades med en rejäl lyxfrukost ihop med Emelie, Edvin & Albin. 😍


Faceswap är ju något som roar de flesta - speciellt oss😂


 Vi konstaterade snabbt att vi är snyggare som oss själva och inte som någon annan. Vilket är viktigt att komma ihåg, just att vara sig själv. Ingen annan utan sig själv. 💕 

Ska nu avsluta detta inlägg med att säga ha en riktigt bra kommande vecka!

Puss & kram ❤️




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

linneklundd.blogg.se

Kommer skriva om allt mellan himmel och jord. Mycket om mina tankar om människors lika värde. Välkommen att läsa!

RSS 2.0