En fullspäckad dag med mycket känslor

Idag har det varit en lång dag med mycket känslor och intryck.
Dagen började fruktansvärt jobbigt med gick sedan över till aningen lättare. Har nämnligen varit på min mormors brors begravning. Även att vi inte stod varandra jättenära är det ändå jobbigt och hemskt att se de man älskar så ledsna.
Alf - jag hoppas vi ses igen och då ska jag ha en av dina kramar, för ingen Alf, ingen kramas lika hårt och äkta som du.

Efter begravningsceremonin åkte jag, mamma och min moster till Jönköping och åt lunch, eftersom vi ändå var i Huskvarna. Det var mysigt och skönt att få tänka på lite annat efter en så psykiskt jobbig grej.

När vi kom hem igen så tog mamma och jag oss en vända på Aneby marknad. Vilket betyder att vi gick till Mariannelunds karamellkokeri och köpte godis och sedan åkte hem. Åter hemma la jag mig i min säng en stund och tittade på Vänner.

Vid klockan sex åkte jag och Linnéa till ASK och tittade på hennes pojkvän när han spelade fotboll. De vann med 2-0! 👌🏻👊🏻

Kvällen har nu avslutats med lite hemmaspa och dusch. Nu har jag krupit ner i sängen för att äntligen få sova. Är riktigt trött nu.

Puss och kram!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

linneklundd.blogg.se

Kommer skriva om allt mellan himmel och jord. Mycket om mina tankar om människors lika värde. Välkommen att läsa!

RSS 2.0