När inspirationen tar slut.....

Har lite idétorka på vad jag ska skriva om här på bloggen, så jag har nu hittat en fjortondagars challenge som jag ska göra.

Idag är det såklart dag ett och jag ska beskriva mig själv.

Jag är en tjugo årig tjej som bor i Aneby, några mil utanför Jönköping. Bor numera själv i en lägenhet i Aneby och jobbar som Flyktingassistent på Aneby Kommun.
När jag inte jobbar umgås jag med vänner och familj, hänger i kyrkan eller festar!
Jag lägger även ner mycket av min tid på att ha kontakt med nyanlända och jag försöker lära mig arabiska. Har blivit väldigt intresserad av den arabiska kulturen och vill lära mig mer om den.

Som sagt är jag tjugo år och bor i den byn som jag är uppvuxen i, Aneby. Alltid bott här och jag trivs ändå väldigt bra här. Min familj består av mamma pappa och lillasyster Alva som är snart 15 år. Vi bor dock inte ihop längre men de är ändå min familj. I min familj ingår även några av mina bästa vänner, Linnéa, Emmy, Lovisa, Cajsa, Edvin, Mia, Peter, Hedda och Raneem💕 så tacksam för att jag har er!

Vet inte riktigt vad jag mer ska skriva om mig själv, jag är en ganska glad person som kan både vara extremt barnslig men även mogen. Försöker alltid finnas där för mina vänner, oavsett tid på dygnet och vill verkligen att de ska må bra.

Det finns ju även något som jag inte gillar så mycket med mig själv... Det är att jag har sjukdomen vitiligo och sedan har jag ångest. Det ä e ju inget jag kan göra åt, iaf inte vitiligo. Ångesten kan jag jobba med och medicinera vilket jag gör men det kan även bli för mycket i bland. Är iaf oerhört tacksam för mina fina vänner och min fina familj som alltid ställer upp! ❤️

Här hade ni lite om mig!

Puss & kram ❤️




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

linneklundd.blogg.se

Kommer skriva om allt mellan himmel och jord. Mycket om mina tankar om människors lika värde. Välkommen att läsa!

RSS 2.0