Dag 3 - favoritserie

Dag 3 och idag ska skriva om min favoritserie. Det är grymt svårt att bestämma sig för en speciell film, serie eller vad det nu kan vara.. Gillar så många! Dock är ju en stor favorit Gossip Girl. Den har jag sett varje avsnitt av minst 2-3 gånger och jag kan typ inte sluta titta på det.
Gossip Girl handlar om överklassens ungdomar på Manhattans Upper East Side, New York. Själva Gossip Girl är en blogg som uppdateras ofta och läcker ut hemligheter om överklassens ungdomar. GG är anonym och ingen vet vem hon är, det är lixom det serien går ut på att veta. Vem är Gossip Girl?
Anledningen till att jag gillar den så mycket är för att det händer saker man inte trodde skulle hända, ibland tror man att man vet vem som är Gossip Girl och sedan visar det sig att det var helt fel! ;) Kan ju inte heller sticka under stolen med att jag gillar serien för att killarna som är med är sjukt snygga! Vem vill inte kolla på dessa grabbar liksom?
 
 
Nej, men det är en serie med mycket romantik, drama och händelser som gör att man fastnar i den. Riktigt riktigt bra tycker jag! ni som inte har sett den, se den!
 
Här kommer en lista på andra serier som jag tycker är bra:
* Modern Family
* Desperate Housewives
* Grey's Anatomy
* Orange Is The New Black
 
Kan skriva ännu fler, men pallar inte just nu! ;)
 
 
För er som undrar bloggar jag inte på jobbtid utan skriver antingen på kvällen eller morgonen men lägger sedan in på tid så att texten laddas upp vid ett visst klockslag. 
 
 
Puss och kram!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

linneklundd.blogg.se

Kommer skriva om allt mellan himmel och jord. Mycket om mina tankar om människors lika värde. Välkommen att läsa!

RSS 2.0