Snart helg....

Torsdag, Niklas har inte kommit hem än. Men han kommer nog snart. Jag är sjukt trött så har intagit soffläge i pyjamasen och väntar på lyxfällan. 

Har anmält mig till en kurs på ABF, ska lära mig arabiska! Hur coolt är inte det då?!?😍😍 längtar tills det kommer igång!👏👏

Imorgon ska jag åka till Jönköping med jobbet och sedan gå på min kusin Ellas släktkalas. Det ska vara i Aneby simhall, kul idé att ha ett släktkalas där istället för barnkalas!☺️ har inte jättemånga planer i helgen, så det blir en skön helg som jag i princip bara ska ta det lugnt på. 

Puss & kram ❤️



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

linneklundd.blogg.se

Kommer skriva om allt mellan himmel och jord. Mycket om mina tankar om människors lika värde. Välkommen att läsa!

RSS 2.0