Påskafton!

Påskafton. Det blev en riktigt bra och skön dag! Började lite segt med serietittande och frukost i soffan. Sedan drog jag till mamma och pappa, fick ett påskägg, myste med lillasyster & bara va. Mamma skulle åka och handla samt åka till mormor och morfar för att Lömn resväskor, så jag följde med. På något vänster under tiden vi var där kom vi in på morfars släkt och hur mycket vi visste om personerna bakåt i tiden, visade sig att de hade en del men inte allt. Jag blev väldigt intresserad och har nu börjat fixa med att göra släktträd.
Detta är bara en kladd som jag har börjat renskriva på datorn.

Tog även en trip till Jönköping, stort misstag då det var sjukt mycket folk! Men det gick ju bra ändå! Gick en sväng längs med vätterstranden och träffade vänner. 

Sjöng även på påsknattsmässan i Bälaryds kyrka. Superkul, men jag blev äckligt nervös när jag stod där uppe och skulle sjunga solo... Men innan jag började fixa mig gick jag till Olivia, min kusin och hennes bästa vän Christoffer för att umgås lite. Underbara människor!❤️
Lovisa sminkade mig innan, hon är grym!👏👏😄



Lovisa är så himla underbar!

I natt sov hon och Cajsa här. Vi hade lyxfrukost!👍🏻✌️✌😏


Puss & kram ❤️



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

linneklundd.blogg.se

Kommer skriva om allt mellan himmel och jord. Mycket om mina tankar om människors lika värde. Välkommen att läsa!

RSS 2.0