Välkommen till familjen.....

I onsdags åkte min pappa och lillasyster för att hämta farfars nya hund. Leo, världens finaste. Han är en fyra månaders trefärgad drevervalp. Nafsar på allt och är fruktansvärt nyfiken. Han är perfekt. 

Farfar och farmor har redan en hund så under tiden den finns kvar kommer Leo få bo hos mina föräldrar, till pappas och Alvas stora lycka. 

Jag har varit så fruktansvärt hundrädd och är fortfarande väldigt försiktig och rädd när jag ser en hund jag inte känner. Men denna lilla krabat har tagit mitt hjärta med storm och jag vill bara va med honom hela tiden. Han är så fin och så kelig. Fina fina Leo, välkommen till familjen Eklund. 💗






Puss & kram ❤️



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

linneklundd.blogg.se

Kommer skriva om allt mellan himmel och jord. Mycket om mina tankar om människors lika värde. Välkommen att läsa!

RSS 2.0