En superb helg

Hejsan! 

Nu ligger jag i soffan hos min mamma och pappa. Bestämt mig som tidigare att börja blogga igen, men denna gång SKA jag verkligen göra det.

Ligger som sagt i soffan i mitt barndomshem, kollar på Så ska det låta med min kära mor och lillasyster. Denna helgen har verkligen varit superbra! Umgåtts med så mycket bra människor och bara varit. Avtackat chefen, bowlat, varit på relaxavdelningen på Rosenlund med kusiner & farmor, fikat hos Niklas mormor & morfar och varit hos min moster med familj i hop med lillasyster Alva. 
Söndagkväll och väntar på att min bästa vän ska sluta jobbet och så kanske vi kan ta sällskap hem. Jobb i morgon hela långa dagen och sedan mys hemma i soffan. 
Här är jag och Olivia i våra mysiga badrockar påväg in till Relaxen.

Mitt liv är faktiskt på topp just nu. 

Puss & kram ❤️



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

linneklundd.blogg.se

Kommer skriva om allt mellan himmel och jord. Mycket om mina tankar om människors lika värde. Välkommen att läsa!

RSS 2.0