Påväg hem...

Sitter nu i bilen påväg hem ifrån Linköping. Har varit supermysigt! Vi har godkänt Fåks lägenhet. Såååå himla mysig, sen har vi spelat biljard och druckit drinkar, ätit asiatiskt & kollat på Melodifestivalen. Jag är med och tävlar i melodimatchen och idag fick jag full pott. Såå stolt! Nu återstår det bara att se om jag vinner priset för denna vecka eller om någon annan gör det. Hoppas hoppas hoppas.

Här kommer en bildbomb från eftermiddagen/kvällen.




Denna bilden på Niklas tycker jag är så fin!

Världens bästa Fåk. Vad jag tycker om dig.

Face swap. Det är tur stt vi inte ser ut såhär på riktigt!😂😂

Puss & kram ❤️



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

linneklundd.blogg.se

Kommer skriva om allt mellan himmel och jord. Mycket om mina tankar om människors lika värde. Välkommen att läsa!

RSS 2.0