Min måndag

Ligger i sängen, ska sova strax. Niklas är inte hemma så nu ska jag lyssna på Wahlgren&Wistams podcast. 
Dagen har varit kanonskön. Mycket bra dag på jobbet, målat med hemgjord fingerfärg. ( filmjölk och karamellfärg) så de kan stoppa det i munnen utan att det är farligt. Degat med play dough, lekt lekar, dansar dabqe & fikat. Efter jobbet kom Linnéa och hämtade mig. Vi drog till Coop & handlade lite mys och sedan hängde vi i soffan och tog igen tiden vi missat med varandra. 

Nu ska jag som sagt sova, upp till gymmet 6:15 imon😵😵😂

Puss och kram ❤️

Olivia
2016-02-02 @ 19:13:06
URL: http://oliviamariaeklund.blogg.se/

Åh, vilken mysmåndag! :)<3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

linneklundd.blogg.se

Kommer skriva om allt mellan himmel och jord. Mycket om mina tankar om människors lika värde. Välkommen att läsa!

RSS 2.0