Bästa dagen på länge ✌️

Påväg hem efter att jag och mannen min varit på roadtrip till några av våra vänner. Sjukt behövligt och energigivande. Kommer vara glad länge nu. 



Hemma ligger min syster i vår soffa, har feber och är hundvakt åt oss. Skönt för henne att vara helt ensam och bara vara när man har feber. 
  I natt sov Jack hos oss. Så mysigt att vakna bredvid honom. Min söta hårboll❤️.  

Nu ska jag och Niklas åka upp till Gransnäs och baka tårta. Kom till Lommaryds kyrka klockan 18:00 imorgon, 14/2. Det blir konsert och tårta i kärlekens tecken. Jag ska b.la. sjunga solo.🙈🤗 

Puss & kram ❤️



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

linneklundd.blogg.se

Kommer skriva om allt mellan himmel och jord. Mycket om mina tankar om människors lika värde. Välkommen att läsa!

RSS 2.0