Ändrade planer..

Fredag. Äntligen helg!

Ligger i soffan & kollar på Familjetrippen. Sjukt bra film. 

Skulle ikväll egentligen varit på ett MaryKay party hos en vän i Tranås. Men eftersom min bil är på lagning & det inte gick en passande buss så får det bli en hemmakväll i soffan med sällskap av bästa vän. Inte fy skam efter en jobbvecka.  

Morgonen började med att åka till Vårdcentralen. Skönt att jag börjar bli bättre och att jag gör framsteg. Så himla skönt att äntligen må bättre, näst intill bra! 
I väntan på att få komma in.

Dagen på jobbet har varit superbra. Haft en sån mysdag. Alla har varit glada och gillat det jag gjort med dom. Fick ett armband av en av tjejerna idag, så himla fint! 
Vi vek även pappersrosetter idag. Pilligt men de blir häftiga och fina.



Nu ska jag vara social mot Emelie igen. 

Puss & kram ❤️



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

linneklundd.blogg.se

Kommer skriva om allt mellan himmel och jord. Mycket om mina tankar om människors lika värde. Välkommen att läsa!

RSS 2.0