Spenderade kvällen i kyrkan.

Onsdag - jobbade från 8-18 men hade lunch i två timmar för att inte jobba för många timmar. Skönt att ha så lång lunch faktiskt! :)

Åt lunch med mamma och min moster Therese idag. Mysigt och trevligt. De är mina förebilder och två av de viktigaste kvinnorna i mitt liv. Vad skulle jag göra utan dem?❤️❤️ 

Efter jobbet gick jag till kyrkan. Dels för att träffa Barbro och få material inför söndagsskolan på söndag. Då ska jag ha söndagsskolan själv för första gången. Fick även förfrågan av kantorn att sjunga på gudstjänsten söndagen den 8/5. Blev så glad! Jag saknar att sjunga!!!😍 
På KU (Kyrkans Ungdom) ikväll var vi tyvärr bara fyra personer, jag, Lovisa, Vera och AnnMaria. Prästen Ylva var och pratade om dopet idag. Blev så rörd av det eftersom man ser hut mycket hon gillar sitt jobb och att hon verkligen går in för det. Ylva berättade lite om olika dop hon hade haft och det som gjorde mig riktigt varm i hjärtat var när hon berättade om en 90-årig tant som kom och ville döpas. Ylva döpte henne och sedan åt de dopfika tillsammans, bara de två. Tanten var så lycklig. Äntligen hade hon fått döpas. Tänk att denna lilla tant i nästan hela hennes liv har hon velat döpas men inte gjort det. Men strax efter hennes 90-års dag gjorde hon det hon alltid drömt om. Glöm inte bort att följa era drömmar och aldrig ge upp dem. 
Vera & AnnMaria ❤️

Puss & kram ❤️
Vera
2016-04-28 @ 07:42:09

Nej vad fint du skriver!
Och vilken härligt bild 😂👏




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

linneklundd.blogg.se

Kommer skriva om allt mellan himmel och jord. Mycket om mina tankar om människors lika värde. Välkommen att läsa!

RSS 2.0