Lördagsmorgon

God morgon! 

Denna veckan har det varit lite mycket och jag har varit så trött. Därför har jag inte skrivit något här denna veckan. 

I måndags var jag på gymmet för första gången på hur länge som helst! Gick dit innan jobbet eftersom jag inte orkar efter. Klockan 06:15 var jag på gymmet både måndag, tisdag och torsdag. Lite stolt faktiskt!😏 
Jag var igår på en konferens om COPE med mina kollegor. Förmiddagen var så himla bra, det var en grym föreläsare! Han var riktigt bra! 👊

I torsdags var jag på Gransnäs och åt lunch. Det var så gott och Gransnäs är så himla vackert. 
Vem älskar inte detta lixom?

Nu ligger jag i sängen igen efter att ha varit uppe och ätit frukost och målat lite i min målarbok samtidigt som jag lyssnade på Wahlgren&Wistam podden. Tips om ni vill lyssna på en grym podd. 
Snart kommer Fåk hit! Saknar henne så! Det ska bli riktigt kul! Bästa vännen!❤️ 

Nu ska jag duscha och fixa mig lite innan Fåk kommer!☺️

Puss & kram ❤️



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

linneklundd.blogg.se

Kommer skriva om allt mellan himmel och jord. Mycket om mina tankar om människors lika värde. Välkommen att läsa!

RSS 2.0