Konferens och veckan som varit!✌️

Oj oj oj, jag måste skärpa mig när det gäller uppdatering av bloggen. I veckan har jag jobbat, fixat i kolonilotten och varit på konferensen!😀
I tisdags var Niklas och fixade med kolonilotten. Jag och Emelie gick förbi honom och kollade hur det gick. Nu är vi snart färdiga med grävandet. Bara rensningen och att plantera som är kvar😉.  Jag har tänkt att ha jordgubbar, smultron, blommor, sallad och persilja i landet! :)  




I onsdags var jag, Niklas, Alexander och Didrik på Matlyckan och åt mat & spelade biljard. Det gick inte så bra för mig i biljarden men i min lyckokaka fick jag en väldigt bra mening!🙂🙂😜

Igår åkte jag i hop med jobbet till Norrköping för att gå på SOFI-konferens. Väldigt bra! Dock var maten inte så bra och inte heller mannen som blev lite väl förfriskad och började stå på stolen och sjunga sånger med rörelser som var ganska icke rumsrena under supén. Även mannen som drog kvinnoförnedrande skämt gjorde att kvällens stämning gick ner. Jag gick till rummet tidigt, duschade och la mig i sängen, tittade på Gossip girl och åt godis🙈 
Denna dagen har varit väldigt bra och intressant. Sitter nu i bilen och är snart i Mjölby!😄


Ska senare idag hem till mina föräldrar en sväng! 

Puss & kram ❤️



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

linneklundd.blogg.se

Kommer skriva om allt mellan himmel och jord. Mycket om mina tankar om människors lika värde. Välkommen att läsa!

RSS 2.0