Dagarna bara springet förbi!

Det är helt sjukt va tiden går snabbt!😵 
Igår jobbade jag hela dagen lång, 8-20. Men det var bara roligt!☺️ 
Eftersom jag har jobbat ganska mycket den senaste tiden fick jag vara ledig idag. Blev en sväng till Jönköping, köpte ett par nya byxor och lite smink. Åt lunch hos några vänner, de lagade en såå himla god rätt med ris och kyckling. Älskar det!!!😍😍
Fikade även med Tina. Hon jobbade på A6 idag och när hon hade rast passade vi på att fika och prata lite.

Var även förbi jobbet i eftermiddags och kollade hur de nya lokalerna såg ut. Jag har fått ett eget kontor! Hur sjukt är inte det lixom??!😏😋👏🙂👌🏼 så himla fint var det!😍 kommer trivas galant. 💕

Nu ska jag lägga mig i soffan & kolla på Gossip Girl.

Puss & kram ❤️



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

linneklundd.blogg.se

Kommer skriva om allt mellan himmel och jord. Mycket om mina tankar om människors lika värde. Välkommen att läsa!

RSS 2.0