Äntligen tillbaka! Frågan är bara hur länge?

Nu har jag bestämt mig (igen) för att blogga regelbundet och intressant. Detta har jag dock sagt tidigare men nu ska jag försöka igen!😅

Mitt liv har förändrats väldigt mycket de senaste tre månaderna då jag inte har bloggat alls. Jag har flyttat tillbaka, hem till mina föräldrar, haft mitt livs första semester, fått en obotlig men ofarlig sjukdom - vitiligo. Detta är väl de tre störta händelserna som skett under dessa tre månader. Självklart har det hänt en massa annat också. Men dessa tre är de största. Kommer dock inte skriva så mycket mer om detta idag utan det får bli någon annan gång. Ville mest med detta inlägg meddela att jag är tillbaka och att det kommer ett nytt inlägg imorgon!

Puss och kram!

En "liten" vattenmelon på 15kg😅🍉




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

linneklundd.blogg.se

Kommer skriva om allt mellan himmel och jord. Mycket om mina tankar om människors lika värde. Välkommen att läsa!

RSS 2.0