Hurra hurra hurra!

Födelsedagar! Denna helgen har jag varit på 4 födelsedagsfiranden!

Igår var jag först hos min kusin Sigrid som fyller tre år på torsdag. Sigrid är på riktigt den sötaste lilla tjej som man kan tänka sig! Åh vad jag tycker om henne!

På första bilden har vi födelsedagsbarnet!
På andra bilden är det jag och Sigrid!
På tredje bilden är det min morbror Marcus och jag.
Och på den sista bilden är det min kära lillasyster, moster och jag!

Så tacksam att jag har er!❤️


Efter att vi hade firat Sigrid åkte jag direkt hem till Lovisa som också fyller år på torsdag, hon blir dock inte tre utan 17! Igår var jah bjuden hem till Lovisa på födelsedagsfirande med klädsel pyjamas. Det var också väldigt mysigt!😘 STORT TACK för god mat och allt det andra 💕

Idag har jag först varit och firat Simon, min kusin som har fyllt 20 precis. Det var också jättetrevligt och det var roligt att få träffa pappas sida av släkten! ❤️

Direkt efter Simons firande åkte jag till kyrkan för att hjälpa till med att fira alla 50 åringar i Aneby. Det jag gjorde var att serverade ihop med en massa andra och fixade med allt i köket. Det var superkul!

Har tyvärr inga bilder på något mer än de fyra som jag lade upp ifrån Sigrids kalas men det får gå ändå!

Nu ska jag ta mig en dusch och sedan ska jag sova.

Puss & kram!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

linneklundd.blogg.se

Kommer skriva om allt mellan himmel och jord. Mycket om mina tankar om människors lika värde. Välkommen att läsa!

RSS 2.0