Dag 5 - favoritband/grupp

Jag gör uppdraget med dagar för att ni ska få lära känna mig bättre. Idag är det dags för mitt favoritband eller grupp. Har inget direkt favoritband/grupp då jag oftast lyssnar på soloartister. Men om jag vill bli peppad eller glad så brukar jag antingen sätta på Glennmark Eriksson och Strömstedt eller Gyllene Tider, bara för att jag blir glad av deras musik. Sedan är Journey en grupp som alltid levererar. Det är mer musik som jag lyssnar på för jag tycker det är bra. GES och Gyllene Tider är sånt jag lyssnar på för att få upp humöret medans som jag skrev tidigare, Journey lyssnar jag på för att de gör bra musik. Favoritlåten med dem är don't stop believin'.
 
Puss & kram
  



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

linneklundd.blogg.se

Kommer skriva om allt mellan himmel och jord. Mycket om mina tankar om människors lika värde. Välkommen att läsa!

RSS 2.0