Dag 13 - mina vänner

Det är mycket kärlek i från mig nu! Mina vänner. Alltså vad skulle jag vara utan er?!
Är så tacksam för att jag har de vännerna jag har och att de är så bra!
Jag tycker att det är skönt att ha olika "typer" av vänner. Vissa är vänner som man alltid träffar och pratar med, andra är sådan man inte träffar så ofta men man vet att man har dem och att de finns där så som jag finns för dem, sedan har vi de vännerna som man hör av sig till om man har något att berätta, antingen positiva eller negativa saker. Och sedan har man de vännerna som man bara kan vara med, inget blir konstigt utan oavsett vad så känns allting bra. Jag kan säga att jag har någon vän i alla dessa kategorier och flera i vissa. Det är så skönt att ha folk runt omkring sig som förstår en och som finns där. Vissa av mina vänner har jag känt hela livet, några år eller precis lärt känna, men jag tycker om dem så mycket och jag skulle inte vara hel utan dom.
 
Real friends are like stars, you may not always see them but you know they're still there.
 
Puss & kram
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

linneklundd.blogg.se

Kommer skriva om allt mellan himmel och jord. Mycket om mina tankar om människors lika värde. Välkommen att läsa!

RSS 2.0