Dag 12 - skulle vara stil men har valt att skriva om mitt arbete i stället

Jag jobbar som flyktingassistent på Integrationsenheten i Aneby Kommun. Som flyktingassistent har jag ett varierande jobb men jag jobbar mest med ett projekt som går ut på att utöka integrationen i landbygden och bosättning av nyanlända. Sedan jobbar jag också med  återsökningar från migrationsverket och Office Corner, en mötesplats i Fredstorgkyrkan.
Jag älskar verkligen mitt jobb och det känns aldrig jobbigt att behöva gå till jobbet. Jag verkligen älskar det! Har snart jobbat med detta i ett år men har varit fast anställd sedan april.
 
Detta får bli ett kort inlägg känner jag. Jag vet inte vad jag ska skriva mer än att jag älskar mitt jobb!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

linneklundd.blogg.se

Kommer skriva om allt mellan himmel och jord. Mycket om mina tankar om människors lika värde. Välkommen att läsa!

RSS 2.0