Dag 11 - min familj

Idag ska jag beskriva min familj - vilket är riktigt svårt för man kan inte med ord beskriva hur bra min familj är! Men jag ska försöka så gott som det går.
Min familj består av pappa, mamma, jag och lillasyster Alva. Det är utan tvekan den bästa familj man kan önska sig. Självklart tycker vi inte alltid lika, blir osams och hamnar i diskussioner. Men det är ju så det ska vara.
Att ha dessa personer i mitt liv är jag oerhört tacksam för. Vad skulle jag göra utan dem? 
 
Alva, hon är verkligen världens finaste syster. Hon finns alltid där för mig och jag alltid där för henne. Det vet vi båda om. Alva säger verkligen alltid till mig vad hon tycker och är något fult eller inte ser bra ut eller hon är arg då får jag veta det.. ;) She's my sister, my best friend, my soul mate and the best part of me. Jag kommer alltid finnas här för dig älskade syster, oavsett vad du gör.
 

Lika stolt då som nu. Du kommer alltid vara min nummer ett.
Mamma är verkligen min klippa. Finns alltid där och har alltid de bästa svaren. Säger alltid sanningen fast den gör ont i bland och sedan så tröstar hon mig och allt blir bra. Mamma och jag har aldrig bråkat särskilt mycket, bara nåt litet gnabb ibland. Vilket är skönt att vi har sluppit. Oavsett vad så vet jag att hon alltid kommer finnas där för mig.
 
 
Pappa, min hjälte. Ingen annan är som du. Världens bästa pappa! Liksom mamma så finns du alltid där och har också alltid de bästa svaren till mig. Du krånglar aldrig till något utan går rakt på sak och säger vad du tycker. Det är något som jag beundrar med dig. Jag vill också kunna vara så rak. Du är min största förebild och jag älskar dig så mycket.
 
 
Jag älskar min familj och jag är så glad över att vara en del av den!
 
 
Puss & kram
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

linneklundd.blogg.se

Kommer skriva om allt mellan himmel och jord. Mycket om mina tankar om människors lika värde. Välkommen att läsa!

RSS 2.0