Världens bästa vän ❤️

Idag är dagen som jag och min bästa vän Emelie har väntat på sååå länge. Hennes 18-årsdag. Hur sjukt är det inte? Nu får du köra bil, dricka alkohol på krogen, köpa lotter och nässpray (som du har längtat!😂) och du har nu även rätt att bestämma helt själv över dina beslut. Jag vet att du har längtat så efter denna dag och att jag får vara med och göra denna dagen med dig gör mig lycklig. Att få vara med min bästa vän på hennes mest efterlängtade dag någonsin känns speciellt. Det känns så bra. 
Emelie, du kommer aldrig någonsin förstå hur mycket du betyder för mig, och det kommer nog inte jag heller. Du betyder så mycket för mig och jag vetinte hur jag skulle klara mig utan dig. Dina spontanbesök i pyjamasbyxor, de grymt roliga med sjukt jobbiga gympassen vi gör ihop eller att bara få umgås med dig, det får mig att bli så varm i hjärtat. Att få ha en sån bra vän som du, det borde alla ha. Du är bäst och jag älskar dig.
STORT GRATTIS PÅFÖDELSEDAGEN BÄSTIS!👭❤️ 
Vi ses sen!✨


Puss & kram  



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

linneklundd.blogg.se

Kommer skriva om allt mellan himmel och jord. Mycket om mina tankar om människors lika värde. Välkommen att läsa!

RSS 2.0