Man lär sig något nytt varje dag

Vilken dag, möte hit, besök dit, hämta grej där, köra dit och sen dit. Varit mycket åkande fram och tillbaka idag men dagen har varit riktigt bra ändå. 

Jobbet har varit som vanligt, roligt. Men jag har inte hunnit att göra det som jag velat för det har varit lite möten och andra saker ivägen. Men det tar jag igen imorgon. 

I eftermiddag har jag jobbat på Office Corner, en mötesplats dit alla är välkomna, antingen för att bara umgås och dricka kaffe eller få hjälp med läxor/blanketter och brev. 
Idag har jag fått lära mig hur man säger hej på dari och tigrinja, men även lite andra ord. 
Här står det Linn, på tigrinja. 

Ikväll har jag ihop med Emelie och Emmy städat min bil. Så grymt välbehövligt och Gud va fin den är nu!!😍😍 tack tjejer!

Nu ska jag sova, gymmet vid 06:00 imorgon. 

Puss & kram ❤️



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

linneklundd.blogg.se

Kommer skriva om allt mellan himmel och jord. Mycket om mina tankar om människors lika värde. Välkommen att läsa!

RSS 2.0