Kusinmys och sommarvärme

Idag har varit en bra dag! 
Vaknade pigg och drog till jobbet. I dag var jag på IKEA och handla lite lampor till jobbet. Lunchen åt jag i hop med mamma och pappa!❤️ mammas pannkakor är de bästa 😍😍 
Vid 16:30 hade jag tid hos optikern för att skaffa linser, Olivia, min kusin följde med mig. Om två veckor kommer de, ska bli så skönt att kunna ha solglasögon på mig igen!😍
Här är hon, världens finaste och bästa Olivia!❤️

I kväll har jag i hop med Niklas, Albin, Edvin och Affe varit på Gransnäs. Småpojkarna badade!!?!😵😵 Badkruka som jag är rodde jag båt i stället :) 

Var även och kollade läget i vår kolonilott, rädisorna och ogräset växter som attan! 😂😂😂😂
det är faktiskt lök i bakgrunden och inte ogräs!😏

Nu ska jag umgås med min kära sambo en stund innan vi ska sova.

Puss & kram!❤️❤️



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

linneklundd.blogg.se

Kommer skriva om allt mellan himmel och jord. Mycket om mina tankar om människors lika värde. Välkommen att läsa!

RSS 2.0