GRYM HELG

Denna helgen har varit riktigt bra!

Började med after work på Torino i hop med ett riktigt härligt gäng vänner. 

Här är jag, Edvin & Albin. Men det var sju personer till som var med.
Fåk kom ner på natten och var här tills igår natt. Man blir så himla glad utav Fåk. 💕
Lördagen började jag med att slänga i en tvätt i maskinen och sedan dra in till Tranås med Sara och Fåk. Vi gjorde våra naglar. Sååå nöjd!!!💁💅👏✌️ Här är mina naglar. 

Kvällen spenderades jag och Fåk i hop med Niklas, Didrik och Ewe. Blev en tur till Jönköping för att äta lite. Dock var det nästan inga kök öppna så sent som vi var ute. Men fick bli ett hamburgerhak vid Centrum. Men det var kul att få umgås lite med så bra människor. 
Idag har jag ätit pannkaksfrukost med Ewe och Didde, varit hos mamma och pappa & nu mys i soffan med Niklas. Laddar upp för en ny jobbvecka med Farmen & senare Private Practice. 

Puss & kram ❤️



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

linneklundd.blogg.se

Kommer skriva om allt mellan himmel och jord. Mycket om mina tankar om människors lika värde. Välkommen att läsa!

RSS 2.0