Gårdagen ✌️

Ojojoj, vilken dag jag hade igår! Dagen började med skola i en timme. Sedan åkte jag hem och la mig i soffan till typ fem på eftermiddagen, jag mådde inte jättebra..:( efter det åkte jag hem till mamma och pappa där jag skrev på min utvärdering av gymnasiearbetet.  Klockan halv sju hämtade jag mamma på stationen och så körde hon mig till min moster. Där jag åt tacos och kollade på let's Dance med henne och hennes underbara familj.❤️
(köttfärsen var i köket)

Efter let's Dance åkte jag hem till lägenheten där Niklas, Olivia, Reinder och Didrik var.👍 vi körde holländaren (kortspel som man får dricka en massa på.) Ojojoj vad kul det var! Hände massa roligt och vi blev lite lagom glada! :) så idag mår vi alla lite som vi förtjänar😂 lätt värt det!😀 så tack för igår - ni är bäst! 👊

ikväll är det Eurovisionfinal och jag kommer sitta bänkad hela kvällen! Myskväll med familjen - längtar!☺️ 
Puss och kram!💗



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

linneklundd.blogg.se

Kommer skriva om allt mellan himmel och jord. Mycket om mina tankar om människors lika värde. Välkommen att läsa!

RSS 2.0